Hadi Ahmadi
یادداشت هایی از هادی احمدی (سینما و تئاتر )
درباره وبلاگ


این وبلاگ به تجربه های شخصی هادی احمدی و مطالب مربوط به هنر و ادبیات بخصوص در زمینه تئاتر و سینما می پردازد ، منتظر انتقاد و پیشنهاد های شما عزیزان هستم . سن ، ملیت یا زمینه رشد اجتماعی فاقد اهمیت است . آنچه مهم است ، این است که شما چیزی برای گفتن دارید که میتواند و باید از طریق رسانه فیلم به روش خاص شما وبا اصطلاحات ویژه شما بیان شود . بزرگترین فیلم های عصرما هنوز ساخته نشده اند . بیایید بکوشیم یکی از کسانی باشیم که این فیلم ها را خواهند ساخت . (دانیل آریخُن )
نويسندگان

  
هفت فیلم کوتاه و مستند ایرانی به ششمین جشنواره بین‌المللی «فیلم برای صلح» راه یافتند

به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» این جشنواره فیلم‌های کوتاه و مستند با موضوع جنگ، صلح، حقوق بشر و... را به نمایش می‌گذارد.
در این دوره فیلم‌های سایه سکوت ساخته شهریار پورسیدیان، فلامینگو شماره 13 ساخته حمیدرضا علیقلیان، خانواده تراکتور ساخته جمشید مجددی، کوهستان قندیل ساخته طاها کریمی، شیر تلخ ساخته ناصر ضمیری، شب حکم ساخته حسین سودین و شبح ساخته شهریار پورسیدان به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارند. 
این جشنواره در چند بخش از جمله بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران به برگزیدگان جایزه می‌دهد.
جوایزه جشنواره طی دو مراسم روز دوم ژوئیه در شهر Medea ایتالیا و 27 اکتبر در شهر لندن انگلستان اهدا می‌شود.

چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:41 :: نويسنده : هادی وود

فیلمسازان کردستان جوایز اصلی جشنواره بین المللی کیش را به دست آوردند

به گزارش وبلاگ انجمن سینما جوانان ایران - دفتر سنندج کارگردانان جوان استان کردستان "هیوا امین نژاد"، "توفیق امانی" و "سالم صلواتی" جوایز اصلی اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم کیش را به دست آوردند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری انجن سینمای جوانان ایران ـ دفتر سنندج، "هیوا امین نژاد" با فیلم کوتاه "تا مردانمان برقصند" جایزه اول بخش مسابقه بین الملل بخش "نوع نگاه" (262 ثانیه ای)، "توفیق امانی" با فیلم کوتاه "هیما" جایزه اول بخش مسابقه سینمای ایران بخش "نوع نگاه"، و همچنین "سالم صلواتی" با فی لم کوتاه "رؤیاهای برفی" جایزه دوم فیلم کوتاه داستانی مسابقه سینمای ایران را در اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم کیش را به دست آوردند.

فیلم کوتاه "تا مردانمان برقصند" به کارگردانی "هیوا امین نژاد" در بخش مسابقه بین الملل بخش "نوع نگاه" اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم کیش حضور یافت و جایزه اول این بخش از جشنواره را آن خود کرد و از طرف هیأت داوران این جشنواره تندیس، جایزه نقدی 2 هزار یورویی و همچنین لوح تقدیر این جشنواره را دریافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : هادی وود
پيوندها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 36321
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ